Retourneren en garantie

Retourneren

Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Mocht een artikel niet aan de verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden.

Retourprocedure

We hopen dat onze producten aan uw verwachting voldoet. Mocht dat niet zo zijn dan horen we graag wat er niet bevalt. Betreft uw aankoop levensmiddelen, dan kunt u die enkel retour sturen bij een onaangebroken verpakking. U kunt producten retour sturen tot en met 14 dagen na ontvangst van de goederen.

Graag ontvangen we een retourmelding per mail met vermelding van uw bestelnummer via info[@]spiruella.be

Welke garantie heb ik op mijn aankopen

Voor al onze producten geldt een garantietermijn volgens de houdbaarheidsdatum, mits er bij de product omschrijving een langere termijn staat vermeld. Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aanboden garantie doet niets af aan de wettelijke rechten van u als consument.

Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden.
Uw factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.

Klachten

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.

U kunt een email sturen o.v.v. klacht of schriftelijk versturen naar:

(LET OP, dit is het correspondentie adres, geen retour adres!):

info[@]spiruella.be
Spiruella.be
Molenstraat 20

7551DC Hengelo

Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel Keur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.